VU-onderzoek: Twitterberichten van organisaties hebben aantoonbaar positieve effecten voor imago!

In de ad valvas van deze week staat een uitgebreide beschrijving van een onderzoek bij Sociale Wetenschappen over de inzet van twitter, blog of een krantenbericht door bedrijven en organisaties met een imagoprobleem.

Conclusies:

  • Een krantenbericht is betrouwbaarder, maar leidt eerder tot discussie
  • Aandacht voor twitter als communicatiemiddel, want het heeft een positief effect.

Lees het artikel online: De lange arm van Twitter (PDF-Pagina 3, rechts)

Of lees de blogpost van Peter Kerkhof: Onderzoek: Twitter als kanaal voor crisiscommunicatie

Advertisements

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s